środa, 20 grudnia 2017

Na dobry początek

Witaj!


       Zawsze najtrudniej jest zacząć, o tym wie każdy. Od czego zatem powinnam zacząć?. Ktoś kiedyś powiedział "od początku". Hm.. dobrze, więc... 4,5 miliarda lat temu... Zaraz, chwila! O czym chcesz opowiadać? O powstaniu ziemi czy o sobie i swoim blogu!
          No i tak to właśnie ze mną jest ^^. Jak zawsze w swoim świecie. Jeszcze raz kobieto... Zacznij od początku i tak, jak należy!.
         Kim jestem?. Na imię mam Agata. Większość mówi do mnie Aga, a nieliczni Vega. Jednak ostatnimi czasy w użycie wchodzi mój pseudonim artystyczny Agafi i tak też będę się tu podpisywać. Mam... hm, hm....no... lat...eee... Przyjmijmy, że jestem wiecznie młodą i pełną energii kobietą ^^. Żoną oraz matką trójki dzieci.
         Rzeczy, którymi się interesuję jest cała masa, nie sposób ich wszystkich tu wymienić, dlatego skupię się na tych najważniejszych:
1) Kocham swoją rodzinę i nie zamieniłabym ich na nic innego!
2) Kocham pisać! - chwilowo robię to do szuflady... ten blog ma to zmienić ;). Moim cichym marzeniem jest wydać swoje książki dla szerszego grona zainteresowanych. Mam nadzieje, że mi w tym pomożecie.
3) Kocham wszelkiego rodzaju zwierzęta i wszystko, co związane z matką naturą.
- A tu nadmienić należy, że od zawsze moją pasją były konie.
4) Kocham fotografię i tym zajmuję się od jakiegoś czasu. Dotąd raczej hobbistycznie, ale zamierzam to zmienić w najbliższym czasie. Zapewne nie raz i nie dwa pojawią się tu na blogu moje zdjęcia. Pomijam oprawę graficzną, która na pewno zakwitnie moją twórczością ;)
5) Ponadto lubię również czytać, rysować, piec i gotować. Lubię też tańczyć i śpiewać, ale to ostatnie raczej powinno określać się jako fałszowanie ^^. 
Do dzisiaj nie pojmuję, jak to jest, że jako dziecko i nastolatka należałam do chórków szkolnych i śpiewałam w konkursach, a teraz mi to za chiny nie wychodzi... :/. Ale mniejsza z tym!

        Co więcej mam wam powiedzieć?.
       Dlaczego "Gniazdo myśli"?. Chyba dlatego, że mój mózg (jak większość kobiecych mózgów), to taka plątanina wszelakich myśli. Do tego mój świat podzielony jest zawsze na dwie sfery. Tę rzeczywistą, w której żyjemy wszyscy oraz tę, należącą do innego wymiaru - sferę mojej wyobraźni ;).
     Och! Ileż to razy dostawałam "kopa" i naganę - od tych moich bliskich, którzy dostąpili (wątpliwego) zaszczytu czytania mojej twórczości - że nigdzie tego nie wysyłam, nie pokazuję. Zatem wychodząc na przeciw ich oczekiwaniom postanowiłam spróbować i zacząć od tego.
         Na blogu będzie zapewne wszystko i nic. Poplątanie z pomieszaniem, jak to zazwyczaj w mojej głowie. Nie tylko moje przemyślenia, zdarzenia z życia mojego i otoczenia, ale również próbki mojej twórczości. Mam nadzieje, że się wam spodoba.
          Na dziś chyba wystarczy. Reszta wyjdzie w praniu, sami się przekonacie.
       A już niedługo..... Radość Świąt Bożego Narodzenia i wszystkie dobra, które są z tym związane! ^^

Pozdrawiam,
Agafi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz