poniedziałek, 8 października 2018

Od dziś bizneswoman. No dobra... od jutra ;)



Tak!! Udało się!!.
Już niedługo oficjalnie zaistnieje moja osobista firma, moja Pracownia Artystyczna „Agafi art & foto” ^^.
Po długiej drodze, napisaniu milion słów, przeprowadzeniu dziesiątek obliczeń, przerobieniu mnóstwa kilometrów i spędzeniu masy godzin na szkoleniach i spotkaniach - UDAŁO SIĘ!! Pozytywnie przeszłam ocenę biznesplanu i otrzymałam dotację na zakup wszelkich potrzebnych materiałów, zapasów, maszyn i innych ^^.

Cudowne uczucie powiem wam!. Przede wszystkim mieć to wszystko już za sobą :P. Nigdy więcej… hehehe.
Tak na poważnie, porządną firmę zakłada się tylko raz, co nie?. Tego zamierzam się trzymać ^^.
Jedna z głupkowatych, facebookowych przepowiedni napisała, że październiku przyniesie mi wielkie szczęście”. No ba!. Trudno, żeby nie skoro miałam w piątek urodziny :P. Jednak może miało to też przepowiedzieć mi ten mały sukces ;).

Czy miałam szczęście?. Owszem, to na pewno. Choćby przypominając sobie, od czego się to zaczęło. Od bez większego namysłu napisanego podania rekrutacyjnego, który złożyłam w biurze :Mój szef to ja!” :P. To oto podanie przeszło ocenę dwóch osób pozytywnie i to całkiem fajnie, jak na coś sklecone w czasie jednego dnia (niepełnego) bez odpowiedniego przygotowania ^^.
Później pomyślnie przebrnęłam przez spotkanie z doradcą, który oceniał moje predyspozycje itp. A na koniec pozytywna ocena całego biznesplanu i decyzja o przyznaniu mi pełnej kwoty dotacji na zakup niezbędnych sprzętów i materiałów :)))))))).
Ale wiecie co?. Ile kurka można być skromnym i cichym?!. Powiedzmy to sobie szczerze i głośno. Ten sukces to przede wszystkim wynik mojej ciężkiej pracy!. Wielu godzin obmyślania strategii, tworzenia projektów, zasad działania itp. Nikt tego za mnie nie robił.
Owszem kilka osób pomogło mi uładzić moje pomysły, pomogło udoskonalić cały projekt, pomogło w nadaniu prawidłowego tonu i przekazu biznesplanu. Jednak większą część pracy, tę najtrudniejszą i najbardziej owocną – tę Lwią część, jak to się mówi - wykonałam ja sama. I z tego jestem niebywale dumna i zadowolona.
Całość pokazuje moje oddanie i perfekcję tego co robię, moją pracowitość, uczciwość i rzetelność.

Miałam pecha trafiać w miejsca pracy, gdzie egoistycznie wykorzystywano moją pracowitość, chęć udoskonalania i wszelkie moje pomysły. Zresztą sami dobre wiedzie, że niestety większość miejsc pracy działa na tej samej zasadzie – liczy się firma, nie jednostka, a mało który pracodawca potrafi docenić pracownika.
Powiedziałby ktoś „I tak powstała myśl o własnej działalności”. No nie, nie do końca. O własnej działalności myślałam już od dłuższego czasu. Miałam zamiar pracować zawodowo, a dodatkowo prowadzić działalność fotograficzną. Jednak wciąż brakowało czasu, aby zrobić cokolwiek. Brakowało wiary we własne możliwości i odpowiedniego bodźca, który popchnął by mnie do przodu i dał siłę.
To teraz chyba powinnam podziękować za kopa w cztery litery? ^^. To był ten bodziec. Od zawsze miałam tak, że jak upadałam, to wstawałam z dumnie podniesioną głową i szłam dalej jeszcze mocniejsza i silniejsza. Teraz nastał czas, gdy powiedziałam sobie „Dość!. Dość braku wiary w siebie!. Dość wkładania energii w bezcelowe działania, czy takie na rzecz innych.”
Skoro inni nie potrafią docenić tego co robię, to wolę włożyć swoją energię, zaangażowanie i siłę we własną działalność, gdzie zobaczę każdy tego efekt. Jeśli coś spartaczę, to winna będę tylko ja, ale każdy sukces również będzie mój!. Nie przyjmę więcej batów za kogoś innego, za czyjąś nieudolność czy złe, nieprawdziwe słowo w moim temacie!. Stworzę coś od podstaw, samodzielnie przy wiwacie tych, którym najbardziej na mnie zależy!.
Czas pokaże co z tego wyniknie. Na chwilę obecną jednak jestem pełna optymizmu, siły, pomysłów i miłości ^^. Czuję i wiem, że mi się uda stworzyć coś wyjątkowego, niepowtarzalnego i pełnego uroku. Pracownia Artystyczna „Agafi art & foto”, to miejsce, które będzie spełniało dziecięce marzenia i fantazje ^^.


A oto na zachętę, jedno z moich ostatnich dzieł stworzone od szkicu po wykonanie przez moje drobne rączki ^^.




Pozdrawiam,
Agafi ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz